Don't push the red button!

Don’t push the red button! – Ei huolta, sivuilla oleva punainen painike on vain ironinen kehoitus liittyä Tarjouskirjeen tilaajaksi.

Käytännössä tarjouskirje on sähköposti, jossa on aina jokin kuvaus selvästi normaalia halvemmalla hinnalla. 

Itse inhoan kaikenlaista markkinointiviestintää jota en ole tilannut. Tämän takia mietin pitkään onko järkeä lähteä itse tekemään sähköpostimarkkinointia. Yksinyrittäjällä on kuitenkin aika rajalliset budjetit markkinointiin, joten päätin tuota kokeilla. Ja mukavasti on listalle osoitteita kerääntynyt jo muutamassa viikossa, joten kaipa se oli ihan hyvä ajatus. Lisäksi en lisää listalle sähköposteja henkilöiltä, jotka eivät ole antaneet siihen lupaa. Myöskään listan sähköposteja en luovuta eteenpäin.

Minkälaisia tarjouksia sitten lähetän?

Tätä kirjoittaessa viimeisimmässä tarjouskirjeessä oli tarjous Lapsikuvauksesta miljöössä. Hinta oli peräti 40 euroa normaalia hintaa halvempi. Mielestäni tarjouksen tuleekin olla tuntuva ja selvää rahaa – Sellainen, että asiakas tuntee saaneensa etua. Kuvaus itsessään on sisällöltään aivan sama, kuin normaalihintaisenakin. Ainoa mutta on, että tarjous on voimassa vain listassa mukana oleville.

Olen ajatellut lähettää tarjouskirjeitä noin kerran kuukaudessa, joskus harvemmin, joten mistään spämmäyksestä ei ole kyse. Jos siis olet kuvausta harkinnut, voi nyt olla hyvä hetki liittyä listalle. Se onnistuu painamalla sivuilla olevaa punaisia painiketta :)